Reklamačný poriadok

1. Úvodné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a spôsob uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu www.ddetail.sk, ktorý prevádzkuje:

  • DDetail s.r.o.
  • Oddiel: Sro, vložka č.: 76964/L
  • Sídlo: Turie 247, 013 12 Turie
  • IČO: 53705050
  • Email: info@ddetail.sk
  • Telefón: +421 949 308 293

Tento dokument je neoddeliteľnou súčasťou obchodných podmienok a je v súlade s príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa.

2. Zodpovednosť za vady a záručná doba

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí v rámci záručnej doby.

  • Záručná doba: 24 mesiacov od prevzatia tovaru, pokiaľ nie je uvedené inak.
  • Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté:
    • bežným opotrebením,
    • nesprávnym používaním,
    • mechanickým poškodením,
    • nevhodným skladovaním.

3. Uplatnenie reklamácie

Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v prípade, že zakúpený tovar má vadu.

Spôsoby uplatnenia reklamácie:

  • osobne v sídle spoločnosti,
  • e-mailom na: info@ddetail.sk,
  • písomne na adresu sídla spoločnosti.

Pri uplatnení reklamácie je potrebné predložiť:

  • doklad o kúpe (faktúru),
  • Reklamačný formulár, v ktorom uvedie popis vady a požadovaný spôsob vybavenia reklamácie.

4. Spôsob vybavenia reklamácie

Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa jej uplatnenia.

Možnosti vybavenia reklamácie:

  • bezplatné odstránenie vady,
  • výmena tovaru za nový,
  • primeraná zľava z kúpnej ceny,
  • odstúpenie od zmluvy.

Kupujúci má právo zvoliť si spôsob vybavenia reklamácie.

5. Odmietnutie reklamácie

Reklamácia môže byť zamietnutá, ak:

  • je tovar mechanicky poškodený zavinením kupujúceho,
  • bol použitý nevhodným spôsobom,
  • uplynula záručná doba,
  • ide o bežné opotrebenie.

6. Reklamácia darčekového poukazu

Darčekové poukazy nie je možné reklamovať po uplynutí ich platnosti. V prípade nesprávneho uplatnenia (napr. pokus o uplatnenie na služby mimo rozsahu alebo po termíne) bude reklamácia posudzovaná individuálne.

7. Náklady a zasielanie tovaru

Kupujúci znáša náklady spojené s doručením reklamovaného tovaru predávajúcemu. V prípade oprávnenej reklamácie budú tieto náklady preplatené.

Odporúčame tovar zaslať riadne zabalený s kópiou faktúry a popisom vady.

8. Alternatívne riešenie sporov

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Slovenskú obchodnú inšpekciu alebo využiť platformu EÚ pre riešenie sporov online: https://ec.europa.eu/consumers/odr

 

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 6.2.2025.
Dokument naposledy aktualizovaný dňa 28.5.2025
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na jeho zmenu.